Gra Kot Łapiący Myszki

Symbol: ZGR.HM1653
Maksymalna ilość dla możliwych parametrów produktu została osiągnięta.
Wysyłka w ciągu:24h
Cena: Cena dostępna po zalogowaniu
Ilość w opakowaniu: 24 szt.
Opis gry

 KOT łapiący myszy (HM1653)

 

Przygotowania do gry:
Plansza do gry powinna być umieszczona pośrodku stołu, wraz z kostką do gry.
Każda z 5 myszy musi być umieszczona w większym skupisku krzaków.
Pozostałe myszy układamy obok planszy.
Każdy z graczy wybiera kotka i umieszcza go na polu startowym oznaczonym symbolem flagi.

Zasady gry:
1. Najmłodszy z graczy rzuca kostką jako pierwszy.
2. Gracze postępują jak niżej:
· (rzuca kostką) gracze umieszczają swojego kotka (czerwony, zielony, żółty, niebieski) na najbliższej kępce krzaków oznaczonych kolorem wskazanym przez kostkę. Jeśli w tych krzakach ukrywa się również mysz, gracz podnosi ją dwoma rękami i podrzuca ją wysoko w powietrze. Jeśli mysz wyląduje pyszczkiem do góry, gracz może ją zatrzymać. W innym wypadku, musi odłożyć mysz z powrotem do kryjówki w krzakach.
· (symbol dłoni na kostce) – oznacza, że gracze będą grali w zgadywankę, w której nagrodą będą myszy graczy. Jeden z graczy bierze mysz i ukrywa ją w rękach za plecami, następnie wyciąga obie dłonie w stronę przeciwnika, który próbuje odgadnąć w której dłoni znajduje się mysz. Jeśli przeciwnik nie odgadnie zagadki, mysz zostaje u właściciela. Uwaga ! Gracz, który nie posiada myszy nie może brać udziału w zgadywance.
· (symbol koła fortuny na kostce) Gracze kręcą jedną z dwóch strzałek umieszczonych w narożnikach planszy. W zależności od tego jakie pole zostanie wskazane przez strzałki, gracz może wziąć 1 lub 2 myszy ze stosu poza planszą. Jednakże, jeśli zawodnik nie ma szczęścia i strzałka wskaże puste pole, nie dostanie żadnej myszy.
3. Gra się kończy gdy jeden z graczy dociera do ostatniego krzaczka, gdzie ukrywa się mysz, może ją podrzucić, Jeśli mysz upadnie pyszczkiem do góry, gracz ją zabiera. Wszyscy uczestnicy liczą swoje myszy, zwycięzcą zostaje ten gracz, który posiada największą ilość myszy.

Ilość graczy: 2 – 4 osób

Zawartość zestwawu



- magnetyczna plansza do gry - umożliwi grę w domu i w podróży,
- 4 kotki,
- 36 myszy,
- 1 kostka do gry,
- 1 torebka – praktyczny woreczek na elementy gry,
- 1 instrukcja w języku polskim.

Wymiary

 

 

Wymiary planszy ok. 32,5 cm x 32,5 cm x 2 cm
Wymiary pudełka ok. 33,5 cm x 33,5 cm x 5 cm

                                   

Newsletter

Kontakt

Dział handlowy

  • tel. kom: +48 780 044 325 (dział Hurtowy)
  • tel. kom: +48 515 100 098 (dział Hurtowy)
  • tel. kom: +48 515 834 955 (serwis -pojazdy dla dzieci)
  • fax: +48 12 263 77 54
  • e-mail: hurt@ramiz.pldenis@ramiz.pl
  • image denis_malikov
  • Centrala Kraków ul. Rydlówka 5 -Rondo Matecznego
    godziny pracy działu hurtowego Pn-Pt  od 9 do 17
  • Oddział Katowice ul. Markiefki 71
  • Oddział Warszawa ul. Kierbedzia 4 (Mokotów)
Profesjonalna platforma sklepowa SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni